Δεν είναι μόνο η απώλεια βάρους ο λόγος για να ξεκινήσει κανείς τακτική άσκηση αλλά έτσι μειώνεται και ο κίνδυνος εμφάνισης πολλών χρόνιων

ασθενειών. Η καθιέρωση μιας δραστηριότητας, την οποία και θα απολαμβάνετε πάνω από όλα, είναι το κλειδί για  μια μακρά και υγιή ζωή.

Η λίστα με τα οφέλη για την υγεία είναι εντυπωσιακή, και οι απαιτήσεις είναι σχετικά λίγες. Απλά κάντε το!

1. Καρδιακές παθήσεις Η τακτική φυσική δραστηριότητα ενισχύει τον μυ της καρδιάς σας, μειώνει την αρτηριακή πίεση, αυξάνει την «καλή» χοληστερόλη και μειώνει την «κακή» χοληστερόλη, βελτιώνει τη ροή του αίματος. Όλα αυτά τα πλεονεκτήματα

μειώνουν τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου , καρδιακής νόσου και υπέρτασης.

Σύμφωνα με την The New England Journal of Medicine , οι ερευνητές επισημαίνουν ότι οποιαδήποτε άσκηση είναι καλύτερη από το τίποτα!

2. Εγκεφαλικόεπεισόδιο Σε μια ανάλυση 23 μελετών, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι το να είσαι δραστήριος μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης εγκεφαλικού επεισόδιου. Σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Stroke, οι μετρίως δραστήριοι συμμετέχοντες είχαν 20% μικρότερο κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου σε σχέση με λιγότερο ενεργούς συμμετέχοντες.

3.ΤύπουΙΙδιαβήτης το γρήγορο περπάτημα για μία ώρα την ημέρα θα μπορούσε να

μειώσει τον κίνδυνο του διαβήτη τύπου ΙΙ κατά 34%.

Η ασθένεια αυτή αυξάνεται με ανησυχητικούς ρυθμούς, κατά 62% από το 1990 – και 17 εκατομμύρια Αμερικανοί έχουν τώρα.

Η απώλεια βάρους μπορεί να αυξήσει την ευαισθησία στην ινσουλίνη, τη βελτίωση του σακχάρου στο αίμα.


4. Oσφυαλγία. ο πόνος στην πλάτη μπορεί να ρυθμιστεί ή να προληφθεί με ένα
μια ισχυρή κοιλιακή χώρα είναι η καλύτερη άμυνα του οργανισμού ενάντια στους πόνους της πλάτης.πρόγραμμα άσκησης, το οποίο να στοχεύει στην ενίσχυση των μυών αυτών και την ευελιξία τους. Έχοντας καλή στάση σώματος και5.Oστεοπόρωση. η άσκηση με αντιστάσεις ενισχύει τα οστά και βοηθά στην πρόληψη της οστεοπόρωσης. Συνδυάστε διατροφή, πλούσια σε ασβέστιο και βιταμίνη D με τακτική άσκηση με βάρη για τα μέγιστα αποτελέσματα!

 

6. Ψυχολογικά οφέλη. Η βελτιωμένη αυτοεκτίμηση είναι ένα από τα κορυφαία οφέλη της τακτικής δραστηριότητας. Κατά την άσκηση, το σώμα σας απελευθερώνει χημικές ουσίες, τις ενδορφίνες που βελτιώνουν τη διάθεσή σας και τον τρόπο που αισθάνεστε για τον εαυτό σας. Η άσκηση θα σας βοηθήσει να αντιμετωπίσετε το άγχος και να αποκρούσετε την κατάθλιψη.

ΕΥΚΟΛΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΤΕ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

  1. Υιοθετήστε ένα σκυλί και κάντε μαζί τον περίπατό σας καθημερινά.
  2. Κάντε τα πράγματα με τον παλιομοδίτικο τρόπο ( σηκωθείτε από τη θέση σας για να αλλάξετε τηλεοπτικό κανάλι, ανοίξτε τη πόρτα του γκαράζ  χειροκίνητα).
  3. Πάρτε τις σκάλες αντί για το ασανσέρ.
  4. Ελαχιστοποιήστε τη χρήση του αυτοκινήτου σας
  5. Ξεκινήστε μαθήματα χορού, τένιςή οποιοδήποτε άλλο παιχνίδι ή άθλημα σας αρέσει.

Την επόμενη φορά που θα μπείτε στον πειρασμό να παραλείψετε την άσκηση, φέρτε στο νου σας αυτά τα θαυμάσια οφέλη για την υγεία. Μπορεί να μην αισθάνεστε έτοιμοι για μια αυστηρή προπόνηση, αλλά τι θα λέγατε για μια βόλτα στη γειτονιά;

Tags: , ,

Leave a Reply

desktopcontactmobilecontact