Ποια  είναι η σχέση μεταξύ της παιδικής παχυσαρκίας και της άσκησης;

Οι περισσότεροι γονείς γνωρίζουν ότι για να επιτύχουν και να διατηρήσουν ένα υγιές βάρος για το παιδί τους, είναι καλό να καθιερωθεί κάποιο είδος φυσικής δραστηριότητας. Επτά είναι οι κύριοι παράγοντες που παίζουν ρόλο στην παιδική παχυσαρκία και είναι κάτι πέρα από το «μετρώ θερμίδες που καταναλώνω με το φαγητό και που καίω με την άσκηση»:

Body type ( σωματότυπος )

Attitude ( συμπεριφορά )

Laughter and play ( γέλιο και παιχνίδι )

Activity ( δραστηριότητα )

Night’s sleep ( καλός και ποιοτικός βραδινός ύπνος )

Clean water  ( καθαρό νερό )

Eating for health ( υγιεινή διατροφή )

Εξάλλου,  η άσκηση βοηθά στην απελευθέρωση ενδορφινών, που μπορούν να συμβάλουν στη μείωση του στρες. Αυτό σημαίνει καλύτερη ισορροπία, διάθεση και πιο ξεκούραστο ύπνο.

Ποιος τύπος άσκησης είναι ο καλύτερος & με πόση διάρκεια;

Ξεκινήστε από τα απλά…

Αλλάξτε τον τρόπο ζωής και γυμναστικής σε όλη την οικογένεια. Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει:

  • στάθμευση λίγο μακρύτερα από τον προορισμό σας, ώστε να περπατήσετε λίγο παραπάνω
  • δουλειές του σπιτιού ( κούρεμα του γκαζόν, σκούπισμα με ηλεκτρική σκούπα, μάζεμα των φύλλων από τον κήπο , πλύσιμο παραθύρων, ξεσκόνισμα)
  • οικογενειακές βραδινές βόλτες με το ποδήλατο αντί για παρακολούθηση κινηματογραφικής ταινίας.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ : όποτε βρίσκουμε την ευκαιρία

 

Άσκηση μεγάλης διάρκειας με μέτρια ένταση, είναι καλό επίσης να συμπεριληφθεί.

  • βάλτε το παιδί σας υπεύθυνο για την απογευματινή βόλτα του σκύλου
  • οικογενειακή απογευματινή πεζοπορία.
  • εάν το παιδί σας απολαμβάνει τα ομαδικά αθλήματα, κάντε του μια εγγραφή σε ομάδα ποδοσφαίρου , τένις , χορού ή κολύμπι. ότι το ίδιο προτιμά

ΔΙΑΡΚΕΙΑ : 30 – 45λεπτά , 2-3 φορές / εβδομάδα

 

Εναλλαγή υψηλών εντάσεων με μικρότερες, αρκετές φορές / εβδομάδα

Π.χ. μια εύκολη βόλτα με το ποδήλατο ή «τεμπέλικα» άλματα σε τραμπολίνο να εναλλάσσονται με σύντομες εκρήξεις ( γρήγορο πεντάλ σε ανηφόρα ή αυξάνοντας το ρυθμό στο τραμπολίνο) έχει αποδειχθεί ότι:

  • ενισχύει το καρδιοαναπνευστικό σύστημα
  • βελτιώνει τη λειτουργία των πνευμόνων
  • επιτρέπει στον οργανισμό να καίει θερμίδες σε ένα υψηλότερο ποσοστό για αρκετή ώρα μετά το πέρας της άσκησης

ΔΙΑΡΚΕΙΑ : 12-20 λεπτά , 2-3 φορές / εβδομάδα

 

Tags: ,

Leave a Reply