Τέτοιες εποχές το μόνο που χρειάζεσαι είναι να έχεις χρονίως αυξημένα τα επίπεδα κορτιζόλης και έντονο άγχος….

Τα  παραπάνω συνδέονται με:

  • αύξηση βάρους και σπλαχνικού λίπους
  • κατάθλιψη
  • καταστολή του ανοσοποιητικού συστήματος
  • υπογονιμότητα
  • καρδιαγγειακά  νοσήματα

Μην πανικοβάλλεσαι λοιπόν!

Ορίστε 8 τρόποι για να μειώσεις την κορτιζόλη σου!

  • Προπόνηση δύναμης

    Έτσι αυξάνεται η απελευθέρωση  της  αθξητικής ορμόνης  και της τεστοστερόνης, για καλύτερη καύση σωματικού  λίπους

  • Μην μένεις νηστικός

    Με τον τρόπο  αυτό δεν παρατηρείται απότομη πτώση της γλυκόζης στο αίμα και το σώμα δεν στρεσάρεται, νομίζοντας ότι είναι σε «εποχή λιμού». Αν το άγχος και η  υψηλή κορτιζόλη είναι στην καθημερινότητά σου, φρόντισε και οργάνωσε τα γεύματά σου ανά 3-3 ½ ώρες.

  • Κατανάλωσε υψηλής βιολογικής αξίας πρωτεϊνες καθώς και λαχανικά

    Σχεδιάζοντας γεύματα με μια ποσότητα πρωτεϊνης ( μοσχάρι, ψάρι, αυγά, πουλερικά ) και λαχανικά θα είσαι χορτάτος και ικανοποιημένος.

  • Απέφυγε τη ζάχαρη
  • Απέφυγε την καφεϊνη
  • Ενυδατώσου
  • Βρες χρόνο για σένα

    Γέλα με φίλους, παίξε με παιδιά, άκουσε μουσική, παίξε με κατοικίδια.

  • Κάνε διαλογισμό ή απλά πάρε βαθιές ανάσες, όποτε το νιώθεις αναγκαίο μέσα  στη μέρα σου.

Leave a Reply