Analysi-sistasis-somatos-inbody

Ανάλυση Σύστασης Σώματος

Date: Απριλίου 19, 2012

Το βάρος από μόνο του δεν δίνει απαραίτητα μια ξεκάθαρη ένδειξη καλής υγείας ή απεικόνιση της προόδου σας , αν είστε σε πρόγραμμα απώλειας βάρους ή ασκείστε συχνά.

Η μέτρηση με έναν αναλυτή σωματικής σύστασης σας δίνει την πραγματική εικόνα παρέχοντας ουσιαστική πληροφόρηση για το σώμα σας και το πώς αυτό αλλάζει.

Τα βασικά χαρακτηριστικά του σώματός σας είναι το νερό, οι μύες, το λίπος και τα οστά, τα οποία όλα μπορούν να υπολογιστούν με τον IN BODY 720.

Πως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τα αποτελέσματα;

Έχοντας τη πλήρη ανάλυση της σωματικής σύστασης μπορούμε:

  • Να υπολογίσουμε με ακρίβεια το ιδανικό βάρος
  • Να εντοπίσουμε το περιττό λίπος σε διάφορα σημεία του σώματος
  • Να μετρήσουμε την οστική και μυϊκή μάζα καθώς και πιθανή κατακράτηση υγρών
  • Να επιτύχουμε μέσω της διατροφής και της άσκησης την μείωση του σωματικού λίπους και όχι την απώλεια μυϊκής μάζας

Τμηματικές Μετρήσεις για κάθε χέρι, για κάθε πόδι και κορμό:

  • Λίπος (% και σε kg)
  • Μυϊκή μάζα (% και σε kg)
  • Σπλαχνικό λίπος (Visceral Fat)

Μετρήσεις για ολόκληρο το σώμα:

  • Ενδοκυττάρια Υγρά / Εξωκυττάρια Υγρά
  • Πρωτεΐνες, Mέταλλα εντός/εκτός οστών,
  • Λιπώδης μάζα σώματος
  • Μάζα Σκελετικών Μυών
  • Μαλακή Άλιπη Μάζα
  • Μη λιπώδης ιστός
  • Βάρος
  • Δείκτης Μάζας Σώματος (BMI)
  • Ποσοστό Σωματικού Λίπους
  • Αναλογία μέσης/γοφών (WHR)
  • Τμηματική κατανομή Υγρών
  • Τμηματική Μαλακή Άλιπη Μάζα
  • Αναλογία τμηματικής μαλακής Άλιπης Μάζας
  • Οίδημα ECF/TBF & ECW/TBW
  • Τμηματικό Οίδημα ECF/TBF & ECW/TBW
  • Σπλαχνικό Λίπος
  • Διατροφική Αξιολόγηση (πρωτεΐνες, μέταλλα, λίπος)
  • Σωματική Ισορροπία
  • Σωματική Δύναμη
  • Διάγνωση Κατάστασης Υγείας
  • Στόχος Βάρους, Έλεγχος Βάρους, Έλεγχος Λίπους
  • Έλεγχος Μυϊκής Μάζας
  • Βαθμός Φυσικής Κατάστασης
  • Βαθμός παχυσαρκίας
  • Περιεκτικότητα οστών σε μέταλλα (BMC)
  • Κυτταρική Μάζα Σώματος
  • Περιφέρεια Βραχίονα (AC)
  • Περιφέρεια Μυών Βραχίονα (AMC)
  • Αγωγιμότητα (Z,Xc)/Συχνότητα κάθε τμήματος του Σώματος.

Αποτελέσματα Παιδιού

  • Συνολική Ποσότητα Υγρών
  • Πρωτεϊνική Μάζα
  • Μεταλλική Μάζα
  • Λιπώδης ιστός
  • Διατροφική Αξιολόγηση (πρωτεΐνες, μέταλλα, λίπος)
  • Βάρος
  • Μάζα Σκελετικών ΜυώνΜάζα Σκελετικών Μυών
  • Γράφημα Βάρους
  • Πίνακας Ανάπτυξης (Ύψος-Βάρος)
  • Έλεγχος Βάρους
  • Δείκτης Μάζας Σώματος (BMI)
  • Ποσοστό Λίπους
  • Βαθμός παχυσαρκίας
  • Βασικός Μεταβολικός Ρυθμός (BMR)
  • Συνολική Βαθμολόγηση Ανάπτυξης
  • Τμηματική Αγωγιμότητα/Συχνότητα

Σωματικό Λίπος
Ο καθένας μας χρειάζεται λίπος για να είναι υγιής. Το σωματικό λίπος είναι ζωτικής σημασίας για βασικές σωματικές λειτουργίες όπως η ρύθμιση της θερμοκρασίας του σώματος, η αποθήκευση βιταμινών και η προστασία των αρθρώσεων. Όμως το υπερβολικό λίπος μπορεί να βλάψει την υγείας σας. Η μείωση του πλεονάζοντος λίπους φαίνεται ότι μειώνει την πιθανότητα εμφάνισης υψηλής αρτηριακής πίεσης, καρδιοπαθειών, διαβήτη, και ορισμένων τύπων καρκίνου.

Συνολικά Υγρά Σώματος
Το νερό παίζει ζωτικό ρόλο σε πολλές από τις διεργασίες του σώματος και το βρίσκουμε σε κάθε κύτταρο, ιστό ή όργανο. Η καλή ενυδάτωση μας βοηθά να συγκεντρωνόμαστε, αυξάνει την αθλητική απόδοση, βελτιώνει την ποιότητα της επιδερμίδα μας και γενικά μας προσφέρει ευζωία.

Μυϊκή Μάζα
Οι μύες παίζουν σημαντικό ρόλο ενεργώντας σαν την μηχανή του σώματος στην κατανάλωση ενέργειας ( θερμίδες ). Καθώς ασκείστε περισσότερο, η μυϊκή μάζα αυξάνει, και με την σειρά της επιταχύνει τον ρυθμό κατανάλωσης ενέργειας. Η αύξηση της μυϊκής μάζας θα αυξήσει τον βασικό σας μεταβολισμό βοηθώντας σας έτσι να χάσετε το επιπλέον λίπος.

Σπλαχνικό Λίπος
Ακόμη και αν το βάρος και το σωματικό σας λίπος παραμένουν σταθερά, καθώς μεγαλώνετε είναι πιθανό το λίπος να συγκεντρώνεται στην περιοχή της κοιλιάς. Ένα υγιές επίπεδο σπλαχνικού λίπους, οδηγεί στην μείωση του κινδύνου εμφάνισης καρδιακών νοσημάτων, υπέρτασης και σακχαρώδους διαβήτη.

Οστική Μάζα
Η άσκηση και η ανάπτυξη του μυϊκού ιστού σχετίζεται με δυνατότερα , υγιέστερα οστά. Είναι σημαντικό λοιπόν να διατηρείτε υγιή τα οστά , έχοντας μια ισορροπημένη διατροφή και άσκηση.